En vecka

Det har snart gått en vecka sen jag åt min vanliga frukost, flingor med mjölk och ett glas juice. Fatta, imorgon hade det varit en vecka sen. Helt sjukt vad tiden har gått fort den här veckan. Trodde på måndagen och tisdagen att jag hade influensan, men hade så ont i tänderna så jag fick en akuttid hos tandläkaren på onsdagen. Där visade det sig att jag hade jättefina tänder, men jag hade ju så sjukt ont så vad var felet då? Jag fick numret till vårdcentralen och åkte dit. Det visade sig att jag hade fått kraftig bihåleinflammation.. Inte så kul att dra på sig något sånt veckan innan stortävlingen. Men inte så mycket jag kunde göra åt saken.

Nu idag söndag morgon sitter jag här lite trött och väldig glad, eftersom all smärta på höger sida i mitt ansikte är nästan borta! Så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0