I'm alive again

Efter tre otroliga och otroligt långa dagar så är jag hemma. Klassen och jag har vandrat 26 km tillsammans plus klättrat i 4 timmar för att komma upp på toppen. Efter dessa dagar känns det som man varit med om det mesta och verkligen töjt sina gränser. Vi har vandrat genomsvettiga i spöregn med en så hård blåst att det kändes som man skulle blåsa iväg! Vi har gått på stenar så jag började tro att vi hade förvandlats till bergsgetter och vi har minst sagt utsatt våra liv. Jag är glad att jag gjorde denna resa men det kommer nog ta ett litet tag innan jag vill göra det igen, och då måste vädret vara bättre, speciellt varmare!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ojojoj... vilket äventyr ni har varit ute på!! :p

Vacker natur! <3

2012-09-03 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0