Mmmmm

Jag vill känna adrenalinet pumpa. Jag vill känna blodet flöda. Jag vill känna vattnet omge min kropp. Jag vill stå där på startpallen och känna mig fullt fokuserad.

Ni anar inte hur mycket jag längtar till nästa helg! Då ska jag få simma säsongens första tävling! Och det är inte vilken tävling som helst.. Utan det är World Cup! En av de största simtävlingarna i världen. Jag ska få simma i samma bassäng som den 15-åriga flickan, som vann OS. Shiiiit..! Lite ganska mycket nervös är man hehe.. Men det är ju säsongens första tävling och jag ligger bland de sista, så det känns okej ändå.

Det är så roligt att tävla. Det är sån glädje och lycka. Det är en riktig upplevelse! Om en vecka ligger jag där och plaskar, wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0