Inget att göra

När jag är sjuk har jag inget liv. Jag kan inte spela spel, eftersom jag inte äger något, umgås med någon kan hända att det sker, kolla på tv om jag känner för att kolla på barnkanalen och ja, kvar finns att städa och att plugga! Det man verkligen vill göra när man är sjuk, yey!

Ibland funderar jag hur det hade sett ut om jag inte simmade. Tror nog jag hade varit en som satt och spelade rätt mycket dataspel haha! Inget fel med det, saknar att göra det.. Kanske kan önska sig något spel i julklapp som man kan spela när man blir sjuk och isolerad från omvärlden. Hur som helst ska jag testa att simträna idag, vi får se hur det går. Sen blir det att hålla i sportpasset! Yeah pengarna rullar in hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0