Fml

Fuck my life. Idag känner jag verkligen så! Jag har varit sjuk under en längre period och jag har världens träningsabstinens! Jag vill träna, men det vore inte någe vidare smart. Önskar att man kunde ta sin dammsugare och suga ut all sjukdom i kroppen! Skulle varit väldigt bra för min del, eftersom jag är den som blir oftast sjuk i våran grupp.

Vad ska jag göra idag då? Städa lägenheten (usch), räkna matte (usch) kolla på någon film? Mmm sista lät bra för en sjukling! Käka lite glass kanske också! Men man måste ta vara på ledigheten och fixa lite extra i lägenheten så den inte blir lika snabbt stökig! Hoppas på en bättre dag imorgon vad det gäller hälsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0