Palles minne

Idag är det simtävling i Bollnäs. Känner mig inte så taggad, känns mest skönt att få tävla på en mindre tävling och göra sig berädd för JDM i Södertälje som går nu i helgen. Att jag inte känner mig så taggad beror nog på dålig sömn och dålig form, men jag tror det kommer att bli bättre till JDM, hoppas iaf på det.

Eftersom det har blivit dåligt med sömn vaknade vi lite sent, Alex ska gå nu till badhuset och han klev upp för 30 min sen... Jag och Korre ska börja simma in om en timme! Så det känns lite sådär med mat och såå, men vi får väll göra det bästa av saken!

Imorgon lämnar vi Bollnäs för att fira min bror och tagga för tävlingen. På måndag drar simskolan igång och på tisdag börjar skolan, buuh!! Känns som det här lovet var alldeles för kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0