Okej!

Nu är det såhär, att under 5 dagar, har jag gått in på min blogg, men inget nytt inlägg har lagts upp! Hur kan det komma sig?? Jo, JAG har ju inte skrivit något inlägg, smart tjej.

Jag tror det beror lite på att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Mitt vardag är inte direkt så spännande och där tog det stopp. Men jag kan säga att mina klackskor har kommit, fast det var två blå, när jag beställde ett blått par och ett svart, men Nelly.com verkar ha missuppfattat det hela, så jag får skicka tillbaka det ena paret och se om jag försöker beställa de svarta igen.

I helgen var det simtävling, JDM, och det gick väldigt bra för mig, förvånandsvärt enligt mig, men inte enligt min tränare. Träningarna innan tävlingen gick inte alls så bra och på tävling persade jag på nästan allt jag simmade!! Plus att jag kvalade till JSM!!!! Fast inte inviduellt, men vad gör det?? Så om 3 helger (med den som kommer nu) ska jag simma JSM! Känns kul att jag ska få vara med.

Imorgon är det no school för min del. 2 av mina lärare skulle till sjukan och då sa den 3:e att det var okej om vi jobbade hemma med 10+ uppgifter! Härligt! Och simträningen blev då framflyttad till klockan 9!! Annars brukar den vara vid 7-tiden (på morgonen).

Har väll inte så mycket mer att säga just nu, förutom att jag ska försöka uppdatera lite bättre. Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0