Nytt år!

Det nya året firades in med mina kära vänner, med en riktigt god 3 rättersmiddag plus massor av "med andra ord". Känner att det blev en riktigt toppenkväll, trotts trötthet vid klockan 3 på kvällen.
Dagen efter tog vi det mest lugnt hemma hos mig, käkade och kollade på film typ, så vi var inte så trötta vid 10-tiden, så vi slog på en film och somnade vid 1-tiden. Dessvärre försov vi då oss för styrkepasset, trots att jag ställde 3 alarm, bra tjejer där! Aja, får se på det som lite extra vila och så får jag väll köra ännu hårade på simträningen i eftermiddag!
På torsdag är det simtävling och på lördag och på söndag!! Känns inte som jag är i världens form, så har inte några höga förväntningar på mig själv, men man kan alltid drömma om det bästa!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Jennie! <3

Åker till Glada Hudik på tors till John & Ann-Britt och firar Trettondags Afton. Det ska bli kul! :)

Min dator är trasig så jag kan ej ta emot mail. Men sms funkar perfekt. ;)

Kramar!!!

2012-01-03 @ 16:25:56
Postat av: mamsen

Kul att ni har det bra! Lycka till på Palles, kör hårt! :)

Puss & Kram

2012-01-03 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0