Ny vecka!

Påbörjade den nya veckan med att gå upp tidigt och köra ett styrkepass, inte alltid en höjdare att gå upp klockan 06:30 på en måndag, men vad gör man inte för lite träning??

I skolan idag gick jag omkring med en termometer, för att kolla om mitt gymnasium håller den värmen som lagen säger att en skola ska ha och idag så var det lagom varmt i alla klassrum. Hela föra veckan var det svinkallt, så kallt att jag blev förkyld! Så jag tyckte det behövdes en kontroll av värmen på skolan. Ni kanske tycker det är lite konstigt, men jag tycker det är viktigt att skolan följer lagen och jag vill ju inte bli sjuk av att gå i jeans och en tjocktröja.

På tal om kyla... Idag/igår gick värmepumpen på badhuset sönder! Så det har varit iskallt i vattnet. Alla mina barn på simskolan frös, hade blå läppar och darrade så mycket att de nästan trillade omkull. Inte alls en rolig syn om jag får säga det, men vi fröknar försökte göra det bästa utifrån situationen och vi hade simskolan nästan hela lektionen! Kan säga att det var ganska skönt att sätta sig i bastun efter 2 timmars simskola i 22 graders vatten.
392053_10150362299479149_733464148_8180171_1639869008_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0