Kursprov i Kemi

De timmar som är kvar av den här dagen kommer spenderas med kemiboken. Jag är så himla nervös inför vårat kursprov imorgon så det känns som jag kommer spy innan vi ska göra det. Tror min nervositet beror på att jag vet om att jag inte är så bra på kemi. Det enda som jag kan och är nästan helt säker på det är att räkna, så, nu blir det mycket läsande, "yeeyy".

Roligare tankar! Bara 4 dagar kvar till JSM, som jag längtar! Jag är så himla nervös, på ett bra sätt. Jag kan inte beskriva känslan att få medverka i en tävling som jag inte trodde att jag skulle kvala till.

 

Kommentarer
Postat av: julia

Åh, hoppas det gick bra!

2012-02-01 @ 21:25:56
URL: http://byjulia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0