Härlig måndag!

Alla (även jag) brukar alltid hata måndagar, slut på helgen och dags att ta tag i arbeten igen. Men denna måndag har varit riktigt härlig för mig! Började med att jag hade en lyckad styrketräning, bra lektioner i skolan och fick reda på att jag har fått G i kemi!! Haleluja! Efter skolan skulle jag ha min första körlektion med körskolan, nervös tjej! Sa att jag hade kört endel, men att jag var ganska orolig av mig endå, så började med att köra på ett lugnt ställe, där vi stannade i bara 1 min, för min lärare tyckte jag var bra nog att dra ut på vägen. Det gick bra för mig, gjorde lite missar, men i hel helt, bra! Efter körskolan var det att springa till badhuset där jag hade simskolelektioner. Mina och Bäcks ungar var ovanligt livliga idag, men det är roligt som vanligt. Jag tycker verkligen man märker skillnaden från första till 4:e omgången, man lär liksom känna barnen och de lär känna en, så nu flyter kemin mellan oss på bättre. När jag kom hem väntade min pojkvän på mig med massor av pussar, alltid trevligt och så fick jag kolla på mitt favorit tv-program! Familjen annorlunda! Ni som inte kollar på det, jag rekomenderar starkt att ni ska börja göra det!

2 timmar kvar av denna dag och jag måste säga god natt nu, imorgon är en ny dag, som kommer bli minst lika bra!

Bild från när Per, min vän med hatten tog studenten, bara 1½ år kvar för mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh crap! Då är det bara ett halvår kvar för mig :O Knappt!

Kram <3

2012-01-31 @ 21:57:48
URL: http://piglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0