En lördag som den ska vara

Jag tycker lördagar är till för att ta det lugnt och försöka glömma allt jobbigt. Så var min lördag igår. Klockan kvar över 9 blev jag och Alex hämtade av min faster och hennes kille, som körde oss sen till Scandic där vi fick hotellfrukost! Efter en lång frukost tog vi bilen och bilade runt i nästan hela hälsingland, det var riktigt mysigt! Vi var på ställen som man knappt trodde fanns. Efter bilning i 2 timmar tog vi en promenad i solskenet till Roy's, där vi åt den goda pizzan och fikade. När vi hade fikat klart fick min faster och hennes man lov att dra sig tillbaka till Södertälje, tråkigt tycker jag.
På kvällen åt vi ute igen, på en kina resturang i Bollnäs, som jag aldrig har varit på förut. Maten var helt okej och sällskapet var toppen!

Kommentarer
Postat av: farfar

tur med skön faster.

2012-01-20 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0