New week

Ny vecka, nya bekymmer.. Helgen avslutades med en tävling som gick helt okej, persade på 4/6 distanser (kan bero på att mina gamla tider var verkligen gamla). Den nya veckan kommer innebära mycket gråt och skratt. Gråt - för att jag har 3 prov denna vecka, varav 2 är matteprov, *yeeeeyy*. Skratt - Min familj kommer komma till mig på torsdag vilket kommer uppskattas rejält. 8 dagar kvar tills min 18-års dag och 5 dagar kvar till avresa till Spanien! Det är skönt att veta om det, så man har lite att kämpa för den här veckan. Snart är det dags för simskola igen och det är 3 lektioner kvar med denna, shit! Tiden går så fort! Jag hoppas att mina barn hinner utvecklas tills den sista gången. Tyvärr är det väldigt många som inte t.ex. klarar av att flyta eller vågar doppa huvudet vilket blir ett problem när man ska lära sig andra saker. Men, det är vårat jobb som simskolefröken att lära våra fiskar detta, så, work on säger jag bara till mig själv!

Hade inte så mycket mer på hjärtat. Känner att skrivandet minskar för varje dag som går.. Jag hoppas verkligen att jag kommer få tillbaka mitt bloggsug! Ha det gött kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0