Lovely day

Idag är en fullspäckad dag som alla andra dagar framöver. Förstår inte varför man alltid låter allt vänta tills i slutet av lovet. Då måste man göra allt! Träffa alla, plugga (när det gäller mig) städa och så vidare. Än så länge idag har jag bara tränat. Sprang/gick lite, hehe, har fått sämsta kondisen så det är inte så roligt. Men gör mitt bästa för att få tillbaka den. Snart ska jag ner på "stan" och träffa Petrus! Sen blir det till att fixa för att åka och grilla med ett par polare i Alfta. Ja ni hör! Fullt upp! Blev så förvirrad över allt jag vill göra så fick lov att skriva ett litet schema så jag ska komma ihåg allt haha! Imorgon blir det även min sista utgång på ett långt tag framöver då jag måste börja ta träningen seriöst igen och börja fokusera mot SM i slutet av november. Men no time, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0