Måndag, ny vecka, slut på lov

Tjenamors alla glada och ledsna och arga och alla ni andra! I helgen har det varit ganska kämpigt med skolarbeten, speciellt svenskan som jag, tur nog, fick redovisa idag! Jag kan säga att jag var väldigt tacksam över att få vara med i den gruppen som redovisade först. Om vi inte hade varit först hade jag nog sprungit iväg! Så nervös var jag! Aja nu är det över, klart! Dags att fästa blicken mot onsdagens jobbigheter, fysikprov och tyskaprov. Tror det kommer gå hyfsat ändå, hoppas kan man alltid göra!

Resten av denna måndag kommer spenderas en stund på badhuset med simskola, en stund i köket och sen väntar mina fina skolböcker på att få lära mig massor av nya saker! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0