Stress, stress och åter stress

Ibland undrar jag hur allt kan komma på samma gång och sen efter det så är det ingen stress alls, tycker det är lite dålig planering. I måndags spenderades halva dagen hos Lisa där jag fick tvätta och plugga, tisdagen hade jag orienteringtest då vi sprang 1.20 h i skogen och efter det var det hårt pass på simträningen (alltså vad jag helt död) sen åkte jag till Lisa igen för att hämta tvättade kläder och för att plugga Kemi med henne. I morse gick jag upp klockan 5 för att plugga kemi, det gick inget vidare på provet.. Imorgon har jag matteprov och det är en del att gå igenom...

Hur är det i lägenheten då? Jo, eftersom man prioriterar skolan så glöms städning och diskning lätt bort, men det är ju lika viktigt. Så nu står jag här med mitt diskberg igen och mina dammtussar. Det blir för mycket ibland. Men jag tror att stressen har lugnat ner sig lite nu. Så det var tur att den vara i ungefär 2 dagar.

Nu ska jag i alla fall till höghammar för att träna styrka och när jag kommer hem blir det dejt med matteboken, hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw Du får ta och stressa av lite med mig någon dag!!! <3 :)

2011-09-29 @ 18:25:15
Postat av: Määä carro (A)

Varför skriver jag aldrig att det är jag som komenterat? xD

2011-09-29 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0