Slut


Godmorgon på er! Eller godmorgon och godmorgon... Själv var man uppe klockan 6 i morse för att äta frukost och göra sig berädd för att träna. Tyvärr så var inte kroppen helt med när huvudet var, så på träningspasset kände jag mig helt klar i huvudet och det skickar signaler till min kropp att den också är det, så när jag simmat 1-2 längder så säger kroppen emot och man kan inte göra någonting, skitjobbigt! Det var som allt bara blev sten. Men det är väll inte så konstigt att det blev såhär eftersom vi har kört på hårt nu och jag har haft konstant träningsverk i en och en halv vecka, plus att det blev sent igår. På tal om igår så blev det väldigt lyckat! Jag och Alex känner en som äger en biograf och då kunde vi fixa en privatvisning på Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Cillan uppskattade detta väldigt mycket så jag känner mig glad att det blev väldigt lyckat! Hon fick åka från Bollnäs till Edsbyn med ögonbindel, äta middag på en resturang, gå med bindel till biografen och sen kolla på filmen. Vi såg den i 3D-format och kvaliten var bättre än vad jag hade trott. Den sista Harry Potter filmen är verkligen bra, även fast det känns konstigt att det inte kommer något mera, liksom att sagan är slut.

Nu ska jag ha engelska sen lunch och sen fysik, efter det slutar jag och en timme efter det bär det av mot Hudiksvall där jag ska fortsätta min simlärarkandidatutbildning. Kursen håller på hela helgen men jag kommer kunnde tycka in lite bloggande på kvällarna. Ha en riktigt toppenfredag kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0