Så JÄVLA arg

Okej, vet att det är fult att svära, men nu är jag arg. Det gick verkligen SKITDÅLIGT på mitt fysikprov, jag förstår inte. Sen gick det inge vidare på tyskalektionen heller då jag inte övat in alla glosor och inte läst igenom en text som vi skulle ha gjort, sen ligger jag efter i matten för att tiden gick över när jag gjorde fysikprovet!!! Sen imorgon ska vi till Uppsala med skolan så då har man inte så mycket tid att plugga fysik!???!?!? Eller matte för den delen... Sen så är det stökigt hos mig igen och det är ingen passande tid för min stökiga lägenhet att vara stökig!

Okej, men vad har varit bra idag då? Orienteringen! Jag, Lisa och Jossan tog 8 kontroller på 40 min! Hur grymma är inte vi!? Och det roligaste var väll att läraren sa att vi bara fick ta 4 st högst, så tog vi 4 extra, busiga tjejer! Nu är i alla fall jag och Jossan taggade för orienteringsprovet på tisdag nästa vecka!!

Nu ska jag ha lite tester på höghammarhallen, och sen blir det att plugga mera. Får se hur uppdateringen blir, har även simtävling i helgen så som sagt, den kan tyvärr bli väldigt dålig.. Men jag hoppas i alla fall att ni har haft en bättre dag än mig, kram på er!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Puss älskling! Du e en kämpe! :)

2011-09-22 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0