Ledig


Fredag - Studiedag! Det säger man inte nej till. Sen så är det lugnt nu i skolan, kemin, fysiken och matten har vi haft prov i så då blir det lugna tag igen, det enda jag har nästa vecka är ett tyskaprov, så jag tycker att det känns som att det ät sommarlov! Sen har det kommit någon sorts värmevåg hit så igår var det ungefär 25 grader här, hur skönt är inte det!? Känndes som var utomlands, mmmmm me like!

Men vad har Jennie för sig en ledig dag då? Jo, ska äta lunch på stan med Petra och Alexander, sen blir det att gå och kolla i lite affärer, efter det ska jag åka till höghammar och köra igenom mitt andra träningspass för idag och efter det får jag se vad som händer! Kanske ska på filmkväll.

Hoppas ni får en lika fin fredag som jag kommer få med mycket solsken och skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0