Irriterad


Blir så irriterad på allt idag! För det första så har sömnen varit kass under denna helg, gick upp 6:00 på fredagen, 5:00 på lördagen, 6:45 på söndagen och 6:30 idag. Kan ha en bidragande orsak! Sen så idag började jag 12:05 istället för 9, men då har jag ju träning med idrottsgymnasiet klockan 7 som man borde gå på om man vill bli bra, fast som belöning fick jag äta pannkaka hos Lisa och Maja m.m så det slutade bra i alla fall. På svenskan så har vi börjat med medeltiden och ska läsa texter därifrån eller något och på den gammelsvenskan fattar man 0. Känns som våran svenskalärare tror att vi har läst såna texter hela sommaren. Tycker att hon kunde läst en sådan text för oss och sedan förklarat lite så vi förstår, nu sitter vi bara som fån och försöker tolka en svårläst text. Aja, jag hoppas att det går bättre för oss imorgon.

Eftersom jag inte har någon träning idag blir det att vila mycket, plugga och städa lite. Känns skönt. Btw så blev det mittbena och plattat hår idag, vilket alltid är trevligt! Tyvärr lockas mitt hår då väldigt snabbt, men men, det var fint så länge det varade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0