Efter regn kommer solsken!


Nu känns det bra. Det kan vara svårt att acceptera min rubrik just när det regnar, men när solen kommer tillbaka, då gillar man allt detta ordspråk! Matten har varit riktigt kämpig för mig nu, men jag känner att det börjar släppa lite och hur mycket uppskattas inte det? Även fast jag ligger minst 6 sidor efter där man ska ligga så är jag posetiv. Sen om saker runt omkring en också lättas upp så blir det även ett hjälpmedel för att må bra.

Slutade klockan 12 idag men stannade i skolan till 14:20 för att räkna matte, så känner mig väldigt stolt! Räknade nästan 2 sidor! Senare idag blir det hård träning och mer plugg. Det är nu man känner att man saknar sommarlovet endel, plus att man vill ha tillbaka värmen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra kämpat Jennie!!!

Fiiin bild på turtur duvorna! <3

2011-09-07 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0