Destiny

Idag var också en ödet dag. Alex skulle cykla till ica för att handla middag, men tyvärr så höll han på att krocka med en bil och flög över styret och landade på axeln, så när han kom hem fick jag plåstra om honom och åka själv till ica, och vem möter inte jag?? Cillan! Såklart! Så vi åker till ica, handlar, åker vidare till mig och äter middag tillsammans! Supermysigt!

Imorgon blir det hård morgonträning, 2 lektioner i skolan, hem och packa och sen ta bussen klockan 17:00 för att åka hem till Södertälje! Hoppas ni hade en trevlig dag idag, för det hade jag, trots Alex olycka.


Bjussar på en bild från när vi var och badade för 2 helger sen eller något sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0