Dag 7

Har ett tidsinställt inlägg eftersom jag inte visste om hur sent vi skulle komma hem från Cillans överraskning och min dagslista måste ju fyllas i, så här har ni Fyra minnen jag aldrig glömmer:

1. 2010:s sommarlov, det bästa som jag någonsin har haft, än så länge. Jag sommarjobbade för första gången och fick då min första lön, jag flyttade hit till Bollnäs och lärde känna massor av underbara människor, jag var i sommarstugan med Milai, träffade Rosen, Albin, Agnes och Julia på Liseberg med min kusin, hade långa skypesamtal som avslutades runt 5 på morgonen, spelade in massor av galna musikvideosar med Sanna, jag prövade på att spela WOW i 10 dagar och så träffade jag ju Alex, dan innan skolan började. Ett fint slut på sommarlovet.

2. Första gången jag och Alex pussades.

3. När jag fick stipendium och fick åka till Island för att tävla där med 3 andra simkompisar.

4. Min första tävling, då jag var 1 sekund från att få medalj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0