Always rushing

Det känns verkligen som jag är stressad jämt! I morse fick jag stressa till skolan, nu måste jag skynda mig o äta o sen ska jag ner på stan o fixa mina naglar. Efter det vet jag inte om jag ska träffa Petra, om inte ska jag hem till Lisa för att tvätta och för att ha någon att plugga med! Yey me! Men seriöst, sen är det jättestressigt i matten, kemin, tyskan ja allt! Och  jag tycker det är så hemskt att stessa, för man ska väll njuta av sitt liv o inte stressa igenom det. Stress kan också leda till sjukdomar (?) osv, så jag borde sluta stressa o börja planera bättre så jag slipper stress!

Men nu ska jag som sagt ner på stan och fixa mina naglar, få se hur det blir!
Tumblr_lq87znf1eo1qbzsaoo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0