Still a bit sick


Ja, sjukdomen verkar inte vilja lämna mig, utan gör det lite värre för varje dag som går, hur tråkigt som helst. Men idag ska jag i alla fall vara simskolefröken, fast denna gång ska jag stå på land hela lektionen och Matilda ska vara i vattnet, med ungefär 15 barn, jaa... Vi får se hur det kommer gå. Bra hoppas vi såklart på!

Nu har jag planerat att gå lite i Bollnäs City med min mammi och sen ska jag klämma in att plugga kemi för provet imorgon, (btw, gick inte alls bra på mattprovet idag, that sucks!) och massor av Vänner program, hoppas jag på! Och jag längtar verkligen till lördag, för då fyller min lilla plutt 18 år!! Åh, det kommer bli så roligt! Ha en fortsatt trevlig och solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0