Söndagen den 23 oktober

Tjenamors mina läsare! Idag gick jag upp klockan 8 för att sedan sätta mig i en bil och för att åka till Edsbyn och ha simskola från 10-12. När jag kom hem blev det att vila lite för att sedan gå tillbaka till badhuset och ha yttligare 3 simskolelektioner. 300 kr har jag tjänat idag, stolt tjej och glad tjej! Har verkligen gått bra idag med simskolorna, även fast jag inte hade haft 3 grupper, och de andra 2 grupperna har jag bara haft en gång, så gick det faktiskt bra. Åhh, längtar tills på torsdag! Mer simskola då!
Igår fyllde min själsfrände 18 år, och det firades med kära vänner, god mat och massa fika. Det blev verkligen lyckat, och han blev glad för sin smörgåsgrill! Längtar tills jag fyller 18-år!
Imorgon ska jag testa på att träna, som jag inte har gjort på 2 veckor snart.. Jag hoppas på att det kommer gå bra, för det känns som jag måste komma igång nu för att kunna tävla om 2 helger. Hoppas ni har haft en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0