My weekend

Efter en inte så händelserik helg så är det snart ny vecka. På fredagskvällen var jag hemma hos min tränare och hade simmarmys fika, med massor av kakor, bullar, en tårta och sen lite glass också! Väldigt gott och trevligt. När jag och Alex kom hem därifrån var jag helt slut efter mina två hårda träningspass att jag somnade bums klockan 10. Lördagen spenderades för det mesta i sängen där jag vilade ut efter mina hårda träningspass. På kvällen käkade vi middag hos en av Alex vänner och hade filmmys där. Tyvärr rinner tiden ut när man har roligt så vi stannade kvar lite för länge för att orka gå upp klockan 8 dagen efter. Ni kanske undrar varför vi skulle upp så tidigt? Vi har nämligen blivit simskoleledare i Edsbyn också, fast på söndagar då, så jobbet kallade på oss.
Nu sitter jag här och ska äta tomatsoppa efter ett testpass med 500m bröstben max! Hoppas ni har haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0