Försovning och kyla

Ja, i morse så försov jag mig för mitt styrkepass, kan säga att det är väldigt ovanligt att JAG gör det haha! Men trots min försovning pallrade jag mig dit och som tur är så har vi lugn vecka denna vecka, vilket betyder att vi behöver bara göra hälften av alla set, så jag hann precis klart med passet innan jag behövde gå hem för att göra mig redo för skolan. Tur i oturen, som man brukar säga..

Idag har det även varit en väldigt kylig dag, inte bara temperaturmässigt, utan även mellan olika folk runt omkring mig. En anledning kan vara för att ett "spel" som heter Last man standing starade idag, och det går ut på att döda så många som möjligt. Man får en lapp med ett namn på en person som är med i leken, så kan man döda den personen på olika sätt, som att kasta ett pappersflygplan på personen, dra en mössa över huvudet eller bara sätta sig i knät på personen. Tyvärr var jag lite seg på att anmäla mig så kom inte med... Men kan glädja mig åt de andra som är med i leken.

Skjortan på bilden planerar jag att införskaffa mig i helgen, plus massor av andra fina kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0