En vecka utan handledare...

..resulterar med en lektion idag. Hur härligt var inte det!? Jag tror att det är bra ibland att man får ett break i t.ex. matten för att man ska kunna känna sen att det är roligt igen. Min enda lektion var inte det enda idag som har varit härligt, min simträning var underbar! Eftersom jag har varit sjuk så tar jag det fortfarande lugnt, men idag skulle jag testa på att simma 3 "brutna" 100m ideals (avslappnat med fort första 50m, försöka hålla samma fart den andra 50:an). Jag visste redan innan att det här kommer inte gå så jättebra, eftersom jag inte har tränat på att simma max på över 2 veckor plus att jag håller på att lära mig en ny bröstsimsteknik, men när jag väll dök i vattnet och började simma så gick det bättre än vad jag som sagt trodde! Simmade första 100m på 1.20 drygt, den andra på 1,19,9 och den sista på 1,19,6!! Ni kan ju bara gissa hur lycklig jag var! Jag fick inte ens en sådan bra tid när jag tävlade för över en månad sen. Åhh, jag längtar verkligen till tävlingen som är nästa helg, är supertaggad!

Men, dagen är inte över än! Nu ska jag vika lite kläder och dona lite i min lägenhet, sen klockan 5 blir det att ha simskola! Vid 7-tiden då jag kommer hem blir det att skriva klart min examinationsuppgift som skulle varit klar för 2 veckor sen, bra Jennie!!!

Baby you're all that I want, when you're lying here in my arms, I'm finding it hard to believe, we're in heaven.
And love is all that I need, and I found it there in your heart, it isn't too  hard to see, we're in heaven.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Kul Jennie att det känns bra med br tekniken!!! <3

Bra att vila sig iform ibland...

Kram

2011-10-28 @ 10:15:32
Postat av: Pappa

Härligt, skönt att du är frisk igen. Bra kämpat härom kvällen med rensningen. Kramis

2011-10-28 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0