Dålig på bloggfronten



Tjenamors i lingonskogen! Vet om väl att det går segt fram för mig att blogga just nu, har ingen aning om varför, men ibland kommer man i svackor inom sitt bloggande vilket gör att inläggen minskar. Ledsen för det guys! Men bort från tråkigheter och fram med roligheter! Igår tränade jag för första gången på nästan 2 veckor, vilket var helt underbart! På morgonen körde jag styrketräning och på kvällen körde jag ett lugnt simpass.

Idag kommer jag även att simma, vilket jag ser fram emot. Imorgon blir det att ha lektion på idrotten med klassen och jag, lisa och oskar kommer hålla i det. Vi ska såklart simma och lära våra klasskamrater att simma crawl. Jag ser väldigt mycket fram emot det här! Så nu håller jag på förfullt att skriva en planering för morgondagens lektion!

Vädret är kallare nu, så det gäller att klä på sig rejält med mössa, vantar och tjocka jackor. Vi har faktiskt minusgrader här i norr!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Kul och spännande med crawl lektion på idrotten!!!

Lycka till! <3

2011-10-25 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0