Torsdag

Den här veckan har rusat förbi, fast det har endå gått välidgt långsamt, pga mycket att göra i skolan och allmän trötthet. På simfrånten går det sådär, har inte mått så bra fysikt de senaste dagarna, fick maxpuls på idrotten när vi körde fingerslag på volleybollen vilket var lite oroväckande... Så jag får vila idag och imorgon från träningen, så får vi hoppas på att det inte är något farligt och att det försvinner snart!

Idag är det sista simskoletillfället och det ska bli märkningstagning och fika med våra små barn! Har verkligen varit roligt och nyttigt med att ha simskola. Jag känner att jag har utvecklats som person och vågar ta för mig lite mera. Så, kan tipsa er som inte är det att testa! För det är en jättehärlig känsla att lära ett barn att t.ex doppa huvudet, för de blir så lyckliga. Men men, simskolan börjar klockan 5, så nu har jag massor av tid att plugga!

Kommentarer
Postat av: Hemliga beundraren!

snygg?

2011-11-17 @ 21:38:11
Postat av: Alex

Asså sluta! det är min tjej! skaffa en egen!

2011-11-17 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0