Stressigt på senaste tid

Vet väl om att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg, men jag har haft det ganska tufft nu i 2 veckor så har känt att bloggen har inte varit det viktiga i det hela. Men nu känns det som det lättar upp lite, vilket gör det både roligt och trevligt att göra ett blogginlägg.

Den här veckan ska jag träna 6 till pass, gå på kostföreläsning, få besök av min mor, jobba, vara funktionär för första gången, gå på bany, ha en mysig kväll med mina vänner m.m. Så jag ser faktiskt väldigt mycket fram emot den här veckan och vad som ska hända. Känner mig även mer motiverad båda i skolan och på simningen. Den här veckan ska jag äta på ett speciellt vis så ska jag se om jag märker någon skillad när jag tränar. Glömde det viktigaste ju! Kommer hålla er uppdaterade med massor av saker som kommer att hända! Kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0