Lov


Tjenamors! Vet att mitt bloggande har varit väldigt dåligt på senaste tid, ledsen för det. Kan bero på att det varit ganska mycket på senaste tid. I fredags fick vi lov, vilket började med att jag fick jobba på scandic från 17-22. På lördagen åkte jag till hudiksvall för att gå på dop. Efter det stannade min mamma och lillebror kvar hos mig, till söndagen då de åkte hem. På söndagsmorgonen hade även jag och Alexander simskola i Edsbyn, själva denna gång, och det gick hyffsat bra. På kvällen tog jag en promenad med Shadie i mörkret, vilket var väldigt mysigt! På måndagen hade vi tvättstugan nästan hela dagen. På tisdagen jobbade jag först på sportpasset och sedan som simskolefröken. På onsdagen jobbade jag igen på sportpasset. När det slutade fick jag skjuts av Shadie (som precis fått körkort!) till träningen. På kvällen var jag, Alex och Anna på bandy.

Ja, ni ser, när det blir lov, får man ännu mera fullt upp!...

Just nu är jag hemma i Södertälje och kommer vara här till söndag. Ska tävla DM på lördag och söndag.

Kommentarer
Postat av: pauline

Bra tider :) från paul

2011-11-04 @ 01:19:17
Postat av: pauline

blev på fel skulle li om sim tiderna längre ner hehehehhe :)

2011-11-04 @ 01:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0