Ingen sovmorgon för mig

Idag börjar jag skolan kvart över 10, härligt! Tyvärr kunde jag inte ta ut min sovmorgon, för jag skulle besöka hälsovårdscentralen för att ta lite tester. Testerna visade inget farligt, så jag tror att det är så att jag har en virus i kroppen eller något sånt. Känns ju konstigt om det inte skulle vara något sånt när jag känner mig helt slut i kroppen och får hjärtklappning. Men jag vilade igår från träningen och ska göra det idag också. På lördag är det ingen träning, så får vi se hur jag känner mig på söndag. Tror det enda jag kan göra är att ta det lugnt och inte träna jättehårt just nu. Tycker verkligen inte om när det blir såhär...
Tumblr_lusiyb9kpd1qbxpeso1_500_large

Kommentarer
Postat av: farfar

bra att du är försiktig kolla tempen är viktigt när man tränar hårt.

2011-11-19 @ 13:46:34
Postat av: mamma

Krya på dig! <3

Bra att du kollat upp dina värden!

Älskar dig, var rätt om dig!

2011-11-19 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0