Inga inlägg på väldigt många dagar

Och jag har ingen aning om varför!? Jag har haft det väldigt lugnt i skolan och inte gjort något på dagarna, men jag tror att det är orsaken, att om man inte har något speciellt för sig så känns det inte så kul att blogga...
Igår hade vi möte med simningen och vi kom överens om att vi alla måste börja skriva träningsdagbok, vilket jag aldrig har gjort förut så är lite nervös... Men det borde nog gå bra. Ska skriva ner gårdagens pass som var hård simning och hård styrka på eftermiddagen. Har träningsverk nu haha!
I helgen kommer även min familj att bo hos mig, mysigt och mamma stannar till torsdagmorgon ungefär. Så, nu måste jag röjja upp röran hemma hos mig, så får vi hoppas att jag känner suget att blogga senare.
Vi saknar sommaren, va? Jag hatar övergången mellan sommaren och vintern, det är den som gör en deprimerad. Jag vill ju ha snö på en gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0