Rain

Tumblr_lgqefuqylz1qguu03o1_500_large
Äntligen, äntligen kan man få andas ut. Igår gjorde jag det troligtvist sista provet och lämnade in den sista inlämningen! Det kan inte blir bättre! Jo, jag glömde! Jag ska ju till Spanien på tisdag, ååhh, längtar!!! Mina kläder från H&M har även kommit och allting förutom klänningen passade prima!

Idag blir det även att packa väskan för att åka hem till storstaden och lämna lill-staden. Kommer hem om 12 dagar, det är en lång tid!

Idag är det även Torsberg på stan, i regnet! Vilket inte kommer locka så många besökare enligt mig, för vem vill stå ute i regnet? Inte jag i alla fall. Min roll idag blir att vara med i Mästarnas Mästare och t.ex. hoppa hopprep! Ja, vi säger lycka till i regnet, med glasögonen på, eller av kanske idag? Aja, vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: farfar

hoppas du får fint väder i spanien ät inte deras gurka bara

2011-05-27 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0