Mästarnas mästare

Tumblr_llulscgueq1qbdzqpo1_500_large
Bildkälla,
http://weheartit.com

Igår vad det en stressad och händelserik dag. På morgonen körde jag ett hårt simpass som blev väldigt lyckat. Senare blev det att snabbt gå hem för att ta några mackor och sedan slingra sig ner på stan där jag skulle medverka i mästarnas mästare, som blev lyckat trots regnet. Jag kom på 3:e plats av 11 medverkande, därav 3, med mig, var tjejer och resten då killar. Jag är väldigt nöjd över min insats. På 90 grader kom jag 3:a och satt i drygt 4 och en halv minut och jag brukar annars sitta i 30 sekunder kanske. Men det är vinnar instingten som tar över och envisheten att vinna. Men som sagt, en lyckad tävling trots regnet.

När tävlingen var slut var det att gå till stationen för att säga hej då till min pojkvän, som ska vara i Frankrike nu i drygt 11 dagar, där bussresan är inräknad. Känns lite jobbigt att inte kunna träffas på så lång tid. Efter det tog jag bussen hem p.g.a att jag inte kunde gå efter 90 grader och när jag kom hem fick jag snabbt packa och fixa i lägenheten för att senare åka ner till stationen igen, för att ta bussen hem till Södertälje. Som ni kanske förstår slocknade jag direkt på bussen och vaknade 1 och en halv timme senare.

Som sagt, händelserik dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0