Måndag - Studiedag

Sista dagen på ett underbart och efterlängtat lov. Tråkigt nog måste lovet avslutas med magsmärtor och illamående. Det som är bra är att jag hittade en ägg skärare eller vad de heter så jag kan äta ägg och kaviar på mackan!

Från strålande soliga dagar det gråa dagar. Det ser inte ut som en ljus vecka, det haglade idag och snöade på några andra håll. Men det blir väll att ta fram halsduken igen och klä på sig så man inte blir förkyld inför Roslunda Sprint, eller vad simtävlingen nu hette.

Idag ska jag försöka lägga tiden på att plugga, vi får se hur det går. Jag har i alla fall lite plugg-hjälp, en god blåbärs paj, kakor gjorda av marabou och lite godis, så det borde ändå gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0