Keep your head up even if you fall down


Ibland går inte allting som man vill, men då måste man endå försöka stå rak i ryggen och ta emot smällen. Det kan inte alltid gå bra tyvärr, ibland kan det gå så dåligt att man inte riktigt förstår vad som hände, men då får man lära sig av sitt misstag, det ska i alla fall jag göra och göra ett mycket bättre träningspass i eftermiddag än vad jag gjorde i morse. Katastrofalt dåligt gick det.

Och nu, nu blir det att tagga till kemi provet. Ovanligtvist så känns det ganska bra, vet formlerna och hoppas på G. Sist fick jag ju precis godkänt, satsar väll på detsamma nu..

Kommentarer
Postat av: mamma

Många kloka tankar från min underbara simmare! <3

Håller tummarna för dig idag!:)

2011-05-13 @ 12:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0