Känsloblandad dag

Blir ett inlägg utan bild då jag inte orkar ta fram min minidator.

Idag har varit en sådan dag då allting känns rätt men endå fel. Allt har varit bra fast dåligt. Jag hade tyska läsförståelse idag och det gick sämre än förväntat, förstod verkligen inte mycket. På historian tipsade läraren om att jag helst ska bli klar idag på lektionen vilket jag inte hann då jag var nervös att jag skulle få ha mitt argumenterande tal idag som jag inte hade förberätt så bra, men som tur var får jag ha det imorgon! 

Det finns inte så mycket att säga om dagen. Det är soligt, vilket är skönt, men det blåser så förskräckligt mycket! Jag hatar när det blåser! Det är så jobbigt för man vet inte hur mycket kläder man då ska ha på sig. Det står på termometern kanske 20 grader och när det blåser så kanske det är 15, så man blir ju lurad!

Det som har varit super idag var att vi fick ugnspannkaka till lunch, vilket jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0