I got the magic in me


2 nationella avklarade idag. Helt okej gick det. Är ganska besviken på Matte nationella A del 1 då jag trodde 1/4 var 0,2 vilket det verkligen inte är, men men, man gör slavmisstag och det är de som man lider mest av.
När vi senare hade biologi kom min engelska lärare och sa att vi skulle ha nationella "speeking part" idag, herregud vad jag blev nervös! Jag tycker verkligen inte om att prata engelska med andra och speciellt inte när läraren spelar in det som jag säger, så jag och Anna satt och snackade lite engelska innan lektionen, så det känndes endå ganska okej när vi började, faktiskt väldigt bra så det är jag glad över.

Idag är det min första träning utomhus på Sävstaås med simningen. Vi ska inte simma utan köra landträning som vi annars brukar göra på Höghammarhallen. Det ska bli mysigt, solen lyser ju, fast det blåser ganska kallt så det blir att klä på sig så man inte fryser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0