2 jobbiga veckor

Just nu har jag 2 jobbiga veckor framför mig. Idag fick jag genomlida Engelska nationella A läs och hör som inte gick så bra och imorgon ska en tyskaläxa vara klar och glosor ska vara inpluggade. På fredag har jag ett kemiprov på något som jag inte kommer ihåg. Veckan efter har jag nationella i Matte A och Matte B. Fick IG på första Matte B provet så den delen måste jag lära mig igen, plus att jag måste räkna klart sista kapitlet i Matte B, plus att jag måste gå igenom Matte A. Sen som toppet på moset har jag en Historia Inlämning som ska vara klar på fredagen. Sen på helgen är det simtävling. Känns som dessa 2 veckor kommer bli att lägga väldigt mycket tid på skolan, fast simningen också behöver tid.

Jobbiga tider kommer och går, nu är min här och det är bara att försöka stå emot den hårda vinden.

Och skulle även förmedla att i och med detta så kommer jag inte kunna blogga så mycket.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Håller tummarna för dig!

Kram<3

2011-05-11 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0