Luktar damm här..

Ja, inte har jag skrivit ett inlägg på 6 dagar! Det kan ju i och för sig bero på att jag har haft 5 personer boendes hos mig, massa besök och tårtätande. Det känns också lite segt att skriva om sin födelsedag om man inte kan lägga in bilder på det som man har fått, så sen kommer det allt bli en bildbomb här haha!

Nu känns det verkligen som det har blivit vår! Solen skiner och det är ungefär nollgradet de stora delarna av dagen. Enda sen i lördags har solen legat på så massa snö har smältit bort, undrar verkligen om jag kommer kunna åka skidor den 22 mars med skolan, kanske på konstsnö då. Men jag tycker det är skönt att det är vår i luften endå, vintern kom så tidigt i år och var väldigt kall. Jag har aldrig varit med om en så kall vinter. Hemma i Södertälje är jag van vid -12, här är det -20 istället, så det är en viss skillnad som jag endå tycker att jag har tagit bra. Bara blivit lite sjuk då och då, men annars så har jag hållit mig frisk!

5 dagar kvar på lovet. De dagarna kommer att spenderas i Bollnäs, vilket jag tycker är skönt för då behöver man inte stressa med resa hem till Södertälje och sen resa hem till Bollnäs. Men annat stress som jag kommer få kämpa emot är alla skolgrejer som jag ligger efter i. Men det är bara att bita i det sura äpplet!

Åh vad jag längtar till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0