Från -15 till +2

Första skoldagen såhär efter lovet. Segt att gå upp och träningsverk i rygg, armar och axlar. Känndes som att det inte skulle bli en vidare dag, men det vände ju snabbt! Hade oförberätt på Engelskan och för första gången gick det faktiskt bra för mig, jag är så stolt över det som jag gjorde! Hann nästan göra båda delarna. Sen så hade vi ingen matte eller biologi så fick sluta drygt 2 och en halv timme tidigare, SKÖNT!!

Vädret är ju underbart måste jag säga! Jag saknar Södertälje nu lite. Idag är en dag då jag och Louise skulle gått till McDonalds och köpt McFlurry för att sedan gå ner till maren för att njuta av solljuset och fåglarnas kvitter. Här i Bollnäs får jag väll nöja mig med att kanske ta en promenad runt en liten sjö och köpa glass på Max. Inte lika kul, men trevligt.

Man märker verkligen när man bor själv att man måste städa varje dag. Annars ser det ut som det gör hos mig, stökigt. Så det blir att röjja lite här igen och plugga på en massa.

Kommer även få träffa dessa underbara filurer idag!


Kommentarer
Postat av: Louise

yes, indeed :) har du sett min "blogg" förresten?

2011-03-19 @ 11:13:24
URL: http://louiseuv.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0