En pratglad kväll!

Efter mina 2 träningspass fick jag besök av en fin tjejkompis. Vi lagade kyckling med curry och pasta, kollade på Vilddjuren och bakade muffins! Det blev chokladmuffins med chokladbitar i, supergott! När jag vinkat av henne från bussen blev det ett långt telefonsamtal mellan mig och en gammal kär vän, mycket trevligt och roligt. Då jag insåg att Alex har försökt ringa mig 8 gånger blev det ett raskt hej då för att sedan ringa upp Alex. På konserten han var på hade han fått artisternas autografer och köpt deras CD och DVD så han var bara nöjd!

Men nu blir det att sova för min del, ska ju tävla imorgon på hemmaplan klockan 3!


Muffinsarna som vi bakade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0