En bonus!

Ja, nu var mitt sportlov då över, men som bonus fick vi studiedag idag, vilket man inte tackar nej till!

Mellan 0 till plus 3 ligger termometern på de senaste dagarna, vilket jag tycker är väldigt skönt. Jag har tröttnat på vintern för i år, nu vill jag ha vår! Fåglarna kvittrar och sitter på min balkong och äter av fågelmaten, solen strålar och smälter bort snömassorna. Himlen är klarblå och det är lite blåst i luften. En såndär dag då man vet att våren, den är snart här.

På lovet har jag haft massa att göra. Jag har fyllt år, min familj har varit här, vi har åkt skidor, jag har tränat 7 pass den här veckan, jag har varit på filmkväll, varit vaken till klockan 3, sovit till halv 12 och umgåts med mina bästa vänner. Ett toppenlov enligt mig, fastän jag har känt mig trött i kroppen. Nu väntar 6 korta veckor till nästa lov, jag längtar redan!

Ett träningspass avklarat denna vecka, 5 kvar!


Kommentarer
Postat av: farfar

bra att du tränar bloggen är rolig att läsa grattis i efterskott

2011-03-14 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0