Abobobaba!

Alla har vi dåliga dagar som vi helst vill undvika, min var igår och idag är en ny dag, som var minst 10 gånger bättre än gårdagen! Tror att det kan bero på att jag gick i skolan från 8 till 15 och hade alla lektioner som vi skulle ha plus slapp sitta hemma ensam. Idag har även vädret varit mycke bättre än igår. Igår fick jag kura ner mig i min tjocka vinterjacka för att inte frysa p.g.a den starka blåsten och idag kunde jag gå i min höst/vår jacka utan att frysa! Jag har lite svårt att tro att det är vår när jag tittar ut ifrån min köksfönster, eftersom det ligger minst 2 decimeter snö på marken. Men endå, solen strålar och fåglarna kvittar, UNDERBART!

3:e passet för den här veckan avklarat och 3 till väntar mig. Livet leker, likaså jag.

Idag har jag även hämtat idrottsgymnasiekläderna! De var väldigt fina och behagliga att ha på sig!

Kommentarer
Postat av: korre

FETT FIINA KLÄDER!!!! AVUNDSJUK, VILL OXÅ HA!!! :D :D : D <3 <3 <3 <3

2011-04-10 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0