Fanbärare



Idag har jag varit något som inte vem som helst har varit. Jag har varit fanbärare för Torsbergsgymnasiets studenter och jag ångrar verkligen inte mitt val. Innan var jag osäker för jag tyckte att det skulle kännas konstigt, men när jag väl stod där med flaggen i handen kändes det inte mer än rätt. Det som även kändes rätt är att jag har flyttat hit till hälsingland och går just på Torsbergsgymnasiet som jag tycker är ett väldigt bra gymnasium. Inte p.g.a lärarna, utan av alla underbara människor som går där. Jag känner verkligen att jag har gjort rätt val och det känns så bra. Det var underbart att få se studenternas avslutning i aulan och se stipendium delas ut och att få höra ett fint avslutningstal. Det enda jobbiga är att jag ska få göra detta om 2 år, jag vill göra det nu! Det verkar så roligt och underbart. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Dessutom vill jag spendera lite längre tid på min skola med min klass.

Men imorgon ska vi skiljas åt för att få sommarlov. Det känns lite konstigt med sommarlov nu, jag hade kunnat gått en längre tid till för nu känns det som man kommit igång med flowet och då ska vi få ett långt lov, lyckat!

Jag beställer sol imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0