700 kr fattigare


Har ni själva märkt att det är något som ni är speciellt beroende av? Det kan vara ringar, godis, glass.. ja allt möjligt! Själv är jag speciellt beroende av s.k. sneakers. Ni kan verkligen inte förstå hur mycket jag tycker om sådana skor. Om jag ska räkna så har jag 5st converse, 1 björn borg och nu dessa på bilden. 7 sneakers, låter inte så mycket... Men jag vill ha flera! Som jag har lagt upp förut på bloggen, ett par gula converse och jag vill också ha ett par vita i samma modell. Sen vill jag ha ett par bruna i skinn också! Jag kan verkligen inte få nog av dessa skor. De inspererar mig på något vis. Det jag tycker är synd är att skorna ska vara så dyra! Det borde finnas låneskor så man kunde låna hem ett visst antal skor som man då är sugen på, så kanske man använder de en gång och sedan skickar man tillbaka dem. Och de som man verkligen gillar då får man köpa.

Ni kan ju gissa vad jag skulle lägga mina pengar på om jag blev rik.. SNEAKERS, speciellt converse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0