3 guld


Lite dålig uppdatering om vad som hände i helgen, men jag tog i alla fall 3 guld! Trots dåligt väder, inkl. spöregn och 12 grader. Mina tider är inte så vesentliga, för det viktiga denna tävling var att jag skulle ha det roligt och slappna av, för jag visste att jag inte skulle kunna prestera mitt bästa, då jag inte hade tränat så bra innan.

Denna vecka har mina träningar skett i Gävle, utomhus i en 50:a. Tycker det har gått helt okej att träna där. Och på lördag så ska jag ut på Summer Tour med Bollnäs SS. Vi kommer simma först i Borås, sedan Halmstad och sist i Norrköping. Dessa städer kommer vi besöka på en vecka, så det kommer vara mycket åkande. Men jag längtar! Det kommer verkligen bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0